maanantai 30. tammikuuta 2012

Pakkasia ja talvipuuhastelua

Nyt on ollut hirmuisen kylmää, joten olen saanut tutustua toiseenkin kahisevaan loimeen ja saanut sen päälleni ulos muutamana päivänä. Vaikka minulla onkin hyvä ja tuuhea talvikarva, niin kylmänä ja tuulisena päivänä on ihan mukava saada lisälämmikettä päälle. Osaan jo olla pelkäämättä ja annan pukea loimen päälleni ihan rauhassa.


Oma ihminen käy edelleen välillä harjaamassa minua ja joskus käydään kävelylläkin. Joskus kävelyillä ohi menee vähän pelottavia pärisijöitä, autoja ja moottorikelkkoja. Mutta jos saa seisoa ja katsoa kun sellainen menee ohi, niin ne eivät pelota niin paljoa. Sen jälkeen voi olla vähän polleanakin, kun tuollaisestakin selvisi kunnialla!

Eilen kävin yksin juoksemassa maneesissa. Menomatkalla piti hetkeksi jäädä katsomaan yhtä puukasaa mitä en ollut huomannutkaan Kaverin kanssa kulkiessani, mutta uskalsin vihdoin käydä tutustumassa siihen kun oma ihminenkin meni sen viereen eikä mitään pahaa tapahtunut. Maneesi oli vähän jännittävä kun olin siellä vain kahdestaan oman ihmisen kanssa, välillä seinillä välähteli liikettä ja kaikkiin esteisiin piti tutustua erityisen huolellisesti ettei niiden välissä vain ole mitään pelottavaa. Maltoin minä siellä juostakin taas itseni hikeen ja hengästyksiin asti. Tutustuin pariin uuteen ihmiseenkin, jotka kävivät maneesissa hakemassa puruja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti