maanantai 10. lokakuuta 2011

Isoja muutoksia

Hei kaikki!

Minä olen Daisy! Minä ajattelin kertoa teille vähän itsestäni ja elämästäni. Synnyin huhtikuun lopussa Ruotsissa, jossa vietin leppoisaa elämää äitini, siskojeni ja kaverini ja sen äidin kanssa. Välillä ihmisiä kävi katsomassa minua, heitä oli kiva käydä haistelemassa. Muuten leikin kaverini ja äitini kanssa ja nautin auringosta, äidinmaidosta ja laukkaamisesta. Senkin jälkeen kun olin jo iso enkä saanut olla enää äidin kanssa yhdessä, sain olla kuitenkin kaverin ja isosiskon kanssa ulkona.

Äidin kanssa kotona Ruotsissa


Yhtenä päivänä kuitenkin tapahtui isoja juttuja. Pihaan ajoi suuri auto ja minut talutettiin sisään. Vähän minua jännitti mutta oli siellä muitakin hevosia, joten asettauduin odottamaan, milloin tärinä ja äänet lakkaisivat. Ne kestivät pitkään, mutta vihdoin pääsin ulos. Huomasin joutuneeni ihan outoon paikkaan, jossa ei näkynyt yhtään tuttua hevosta tai ihmistä! Täällä vietin muutaman päivän ennen kuin uusi auto ajoi pihaan ja minua pyydettiin taas nousemaan kyytiin. Tällä kertaa minua kyllä epäilytti, mutta ihmiset nostivat minut kyytiin siitä huolimatta.

Tällä kertaa matka ei ollut ihan niin pitkä ja kun tärinä loppui ja pääsin pois autosta, edessäni aukeni taas ihan uusi maisema ja uudet ihmiset. Kaksi niistä tosin olin nähnyt kerran aikaisemmin kotona äidin luona. Vähän aikaa katselin ympärilleni ja huutelin, löytyisikö täältä tuttuja. Kun kukaan ei vastannut päätin syödä vähän, kavioiden juuressa näytti olevan pari ruohotupsua. Ihmiset puhuivat keskenään ja vievät minut pienelle kävelylle ennen kuin päästivät minut talliin. Siellä oli muutama muukin hevonen, mutta ne eivät oikein vastanneet minun huuteluihini. Onneksi karsinassa oli myös heinää, joten asetuin syömään. Maha ennen kaikkea!
Uudessa kodissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti