perjantai 30. joulukuuta 2011

Hoitotoimenpiteitä

Nyt olen saanut olla jo kokonaan ilman suojasidettä, mistä minä ja ihmiset olemme kaikki yhtä onnellisia. Oma ihminen on käynyt välillä harjaamassa minua ja laittoi minut yhtenä päivänä seisomaan tallinkäytävälle niin, että riimuni molemmilta puolilta meni narut kiinni seinään. Mutta minä olen ollut kiinni sidottuna vanhassa kodissanikin, joten seisoin ihan rauhassa kun ihminen harjasi. Silti välillä jos meinasin mennä liikaa eteenpäin tai taaksepäin, oma ihminen ohjasi minut taas paikkaan jossa narut löystyivät.

Näin nätisti osaan seisoa kiinni sidottuna
Eilen tuli taas uusi ihminen joka katsoi jalkaani ja kertoi, että haava tulee kasvamaan kavion mukana pois ja turvotus katoaa kokonaan vasta sitten, kun se kasvaa tarpeeksi alas. Minä seisoin kiltisti ja annoin ihmisen tutkia jalkaani. Mutta sitten kaivettiin taas piikki esiin ja pistettiin ei vain kerran, vaan kahdesti! Minä en alkanut ollenkaan ja hypin parhaani mukaan etenkin ensimmäisen piikin kohdalla. Se oli kuulemma verikoe, ja sitä seurasi rokotuspiikki johon suhtauduin hitusen paremmin, mutten kovin paljoa. Yäk, yäk, yäk! Mutta nyt oma ihminen lupasi, ettei vähään aikaan enää pistetä. Toivon kovasti että se lupaus pitää.

Tänään kävi kengittäjä joka raaputti kipeän jalkani kavion suoraksi niin, että siinä missä ennen oli rosoinen pullistuma jonka keskellä oli reikä, kaviossani on nyt iso aukko. Kuulemma se näyttää huomattavasti paremmalta nyt, vaikka minua ei enää kiinnostakaan yhtään ihmisten touhotus tuon jalkani ympärillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti